Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím SMS a e-mailů

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Veřejná sbírka

„POŘÍZENÍ NOVÝCH ZVONŮ DO ZVONICE“

Do sbírky je možné přispět:

do sbírkové pokladničky v kanceláři Úřadu městyse Senomaty

 na bankovní účet určený pro sbírku: 20036-540610379/0800

Na druhý zvon je vybráno:

k 31.3.2019 55.687 Kč…

k 15.4.2019 71.207 Kč...

k 31.7.2019 105.883 Kč...

k 1.12.2019 131.289 Kč...

k 31.12.2019 137.000 Kč...

k 10.6.2020 143.000 Kč...

k 10.9.2020 150.000 Kč...

k 31.12.2020 150.000 Kč...

k 24.5.2021 181.900 Kč...

k 31.12.2021 195.000 Kč...

k 18.2.2022 197.500 Kč...

k 13.4.2022 221.000 Kč...

 

Portál krizového řízení

Aktuální počasí

Počasí dnes:

10. 8. 2022

obl

Bude polojasno až oblačno. Denní teploty 23 až 27°C. Noční teploty 14 až 10°C.

AMETEO
amatérská meteo stanice
Senomaty

Projekt "Rekonstrukce kostela sv. Štěpána"

.

Mini sportovní hřiště Nouzov

SPORTOVNÍ HŘIŠTĚ NOUZOV

Nové sportovní mini hřiště na nouzovské návsi je hotové, tráva zelená a malí i velcí návštěvníci je mohou hojně využívat!

Hřiště vzniklo s finančním přispěním městyse Senomaty, darů obyvatel a firmy Veolia.

.

fotogalerie/rok-2019/detske-sportovni-hriste-nouzov-1037cs.html

 

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Rozpočet

logo
Rozklikávací rozpočet

Svazek obcí mikroregionu

Městys Senomaty je od roku 1999 členem SO mikroregionu

ČISTÁ - SENOMATY

SO mikroregionu Čistá-Senomaty

Bezpečné Rakovnicko

logo

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o akreditaci k pořádání rekvalifikačních kurzů

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o akreditaci k pořádání rekvalifikačních kurzů

4. Základní informace k životní situaci

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Vzdělávací zařízení s právní subjektivitou (právnická nebo fyzická osoba).

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti o akreditaci na doporučeném formuláři Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, který musí obsahovat tyto náležitosti, dle typu podané žádosti (profesní kvalifikace nebo čistá rekvalifikace) se mohou mírně lišit:

  • identifikační údaje,
  • doklad o zaplacení správního poplatku,
  • doklad o oprávnění k poskytování vzdělávacích služeb,
  • název rekvalifikačního programu,
  • název pracovní činnosti,
  • profil absolventa,
  • vstupní předpoklady,
  • forma vzdělávání,
  • rámcový rozvrh hodin výukového dne,
  • způsob ověření získaných znalostí a dovedností, složení zkušební komise (v případě dílčí kvalifikace autorizovaná osoba),
  • učební plán,
  • učební osnovy,
  • popis průběhu praktické výuky,
  • seznam literatury,
  • údaje o garantovi,
  • údaje o lektorském sboru,
  • popis materiálního, technického a prostorového zabezpečení,
  • informace o evidenci dokumentace,
  • vzor osvědčení o rekvalifikaci / potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na:

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Písemnou žádost o akreditaci, včetně dokladů, které tvoří přílohu žádosti (např. doklad k poskytování vzdělávacích služeb).
V průběhu I. pol. roku 2015 bude možné žádost podat v elektronické podobě přes Informační systém pro akreditace; aktuální informace naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
V současné době je publikována Databáze udělených akreditací, která je součástí Informačního systému pro akreditace.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Doporučené formuláře pro podání žádosti naleznete na internetových stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Formuláře jsou rozlišeny dle typu žádosti - na profesní kvalifikaci a čistou rekvalifikaci.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní poplatek za jednu pracovní činnost (jednu variantu učebního plánu) činí 1 000 Kč; lze jej uhradit převodem na účet nebo kolkovou známkou.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta je 90 dnů ode dne doručení žádosti.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Prostřednictvím elektronické pošty je možné zasílat dotazy k vyplnění žádosti, popř. jiné otázky.
Žádost o akreditaci zatím není možné podávat elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.02.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.